Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

"Wiem, że połowa mojego budżetu na reklamę jest stracona. Problem polega na tym, że nie wiem, która to połowa."

są to dobrze znane słowa Franka Woolwortha, wypowiedziane wiele lat temu, które w obecnych czasach coraz bardziej zyskują na popularności.

Od lat 20. XX wieku obserwujemy postępujący boom reklamowy, po wcześniejszych nieśmiałych próbach kreowania marek, takich jak Colgate, Coca-Cola, Ivory czy Wrigley's. Dzisiaj kreatorzy komunikatów reklamowych nie są już tacy nieśmiali i wydawać by się mogło, że wykorzystali już wszystkie możliwe środki perswazji i sposoby dotarcia do klienta.

I co dalej? Reklama stała się niewiarygodna, niewygodna i niechciana. Mówimy trzy razy NIE kłamliwym komunikatom wypowiadanym przez modelki z mopem w ręku, podstawionych lekarzy i popularnych aktorów, którzy wcale nie używają kosmetyków polskich marek i nie jedzą zup z torebek!

Kto zatem może do nas przemawiać z przekonaniem, skoro większości nie chcemy widzieć i słyszeć? - Autorytety - ludzie znani i cenieni za spójność wypowiadanych zdań, przywiązani do określonych wartości, prezentujący głęboki i krytyczny pogląd na otaczającą rzeczywistość. Wydaje się, że to jest to!

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider