Buduj efektywne serwisy
Dlaczego niektóre strony błyskawicznie odnoszą sukces a inne odchodzą w niepamięć? Jak projektować serwisy przyjazne dla niepełnosprawnych i Google? W jaki sposób podnosić efektywność e-commerce?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w serwisie dostępnym pod adresem www.webusability.pl. Serwis poruszający tematykę użyteczności, dostępności oraz efektywności mediów właśnie ma swoją oficjalną premierę w Sieci.
- Serwis webusability.pl tworzyłem systematycznie przez ostatnie kilka miesięcy. Zawiera bardzo skondensowaną dawkę szalenie istotnej, acz mało jeszcze u nas popularnej wiedzy. Firma w której pracuję zdobyła ją w pracy dla największych międzynarodowych klientów. Uważam zatem, że tym bardziej docenią ją praktycy - ludzie bezpośrednio zajmujący się opieką nad serwisami korporacyjnymi i biznesowymi - mówi Tomek Karwatka, autor serwisu i pracownik agencji interaktywnej Janmedia.
W podzielonym na kilka działów serwisie znaleźć można artykuły, prezentacje, linki do programów oraz serwisów poruszających tematykę web-usability.
Niekomercyjny projekt Webusability.pl jest pierwszą tego typu stroną w Polsce tak całościowo omawiającą czynniki decydujące o efektywności serwisu WWW.
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...