Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Do sukcesu potrzebna jest marka

Czy polska firma może osiągnąć podobny sukces jak Nokia? Na to pytanie starali się odpowiedzieć menedżerowie uczestniczący w zorganizowanym przez "Rzeczpospolitą" i Deloitte Forum 500.

W ciągu zaledwie kilku lat z mało znanej firmy na północy Europy Nokia stała się światowym liderem rynku telefonów komórkowych. Twórcą potęgi spółki jest jej prezes Jorma Ollila, który był gościem wczorajszego spotkania. Nie tylko udało mu się wyciągnąć firmę z poważnych kłopotów finansowych, ale także stworzyć jedną z najbardziej znanych marek na świecie.

Silna marka jest zdaniem szefa Nokii jednym z najważniejszych czynników decydujących o sukcesie w biznesie i o utrzymaniu stabilnej pozycji rynkowej. A w budowaniu silnej marki liczy się też sposób działania firmy, jej przejrzystość. - Gdy nieznana firma, z małego kraju, wchodzi na nowy rynek, nie jest ważna wyłącznie jej siła finansowa czy oferowany produkt. Równie ważny jest sposób, w jaki się zachowuje, czy przestrzega standardów - twierdzi Jorma Ollila.

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider