Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Nazwisko jako wartość marketingowa

'Życie Warszawy' informuje, że Jose Mourinho, portugalski trener piłkarski, zastrzegł swoje imię i nazwisko w urzędzie patentowym jako znak towarowy. Mourinho będzie mógł czerpać zyski od każdego produktu, na którym znajdzie się jego imię i nazwisko. Dziennik zauważa, że Mourinho nie jest prekursorem w tej dziedzinie. Swoje nazwiska jako znaki towarowe zastrzegli m.in. gwiazdor Realu Madryt David Beckham, tenisistka Gabriela Sabatini i koszykarz Michael Jordan. Coraz częściej do urzędów patentowych zgłaszają się także polscy sportowcy. Z możliwości jakie daje prawo patentowe skorzystali m.in. chodziarz Robert Korzeniowski i skoczek narciarski Adam Małysz. 'Znak towarowy jest jak herb szlachecki. W przypadku znanego sportowca może uosabiać jego sukcesy, charyzmę i wartość marketingową' - wyjaśnia Jerzy Metelski, rzecznik prasowy Urzędu Patentowego RP. Zdaniem fachowców od marketingu sportowego szansę na zarabianie na swoich nazwiskach mają m.in. Sylwia Gruchała i Radosław Majdan.

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider