Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Czy produkt o stuprocentowej jakości blokuje rozwój relacji z klientem?

Postawione w tytule pytanie brzmi przewrotnie, ale tak właśnie może być. Klient, który jest zadowolony z idealnego produktu, nie myśli więcej o firmie, nie stara się o pogłębienie kontaktu. Jedną z okazji do przypomnienia mu o sobie jest reklamacja lub niedoskonałość produktu. Zarówno pretensje, jak i propozycje ulepszeń ożywiają kontakt. Wtedy od strategii firmy zależy, jaką klient wyrobi sobie o niej opinię.

http://www.marketing-news.pl/t(...)?art=338

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider