Zapracować na zaufanie do firmy
'Super Express' radzi, jak zbudować dobry wizerunek firmy. W artykule czytamy, że warto postawić na reklamę, atrakcyjną ofertę i komunikację z mediami. Sama promocja to jednak za mało. Trzeba ją wspomóc działaniami z zakresu Public Relations. 'Reklama jest tym, co sam mówisz o sobie, PR jest tym, co mówią o tobie inni. Powiniene? więc zrobić wszystko, by mówili o firmie jak najlepiej' - pisze dziennik. Można zaangażować się w życie społeczne, zostać filantropem lub sponsorem. Ważne jest przy tym, aby na bieżąco informować o swoich działaniach lokalne media. SUPER EXPRESS,BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY, 2005/11/17, AUTOR NIEZNANY
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...