Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Zapracować na zaufanie do firmy

'Super Express' radzi, jak zbudować dobry wizerunek firmy. W artykule czytamy, że warto postawić na reklamę, atrakcyjną ofertę i komunikację z mediami. Sama promocja to jednak za mało. Trzeba ją wspomóc działaniami z zakresu Public Relations. 'Reklama jest tym, co sam mówisz o sobie, PR jest tym, co mówią o tobie inni. Powiniene? więc zrobić wszystko, by mówili o firmie jak najlepiej' - pisze dziennik. Można zaangażować się w życie społeczne, zostać filantropem lub sponsorem. Ważne jest przy tym, aby na bieżąco informować o swoich działaniach lokalne media. SUPER EXPRESS,BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY, 2005/11/17, AUTOR NIEZNANY

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobili?my

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider