Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Szukanie nazwy dla firmy

'Każdy, kto ma pomysł na biznes i zakłada firmę, ma jednocześnie jakieś o niej wyobrażenie. Musi sformułować swoją strategię biznesową, która odpowie na pytanie: kim i na jakim rynku chcę być? Ze strategii biznesowej wyłoni się strategia marketingowa, która z kolei powinna odpowiedzieć na pytanie: jak to osiągnąć i jakich środków użyć? ' -czytamy na łamach 'Rzeczpospolitej'. Jerzy Domagała skupia się na najważniejszym elemencie wizerunku firmy-nazwie. W przypadku małych firm, wymyślanie nazw nie przysparza problemów. W nazwie przedsiębiorstwa powinno pojawić się nazwisko właściciela, które jest gwarantem jakości. Znacznie trudniej jest w innych przypadkach. Największe niebezpieczeństwo wiąże się z tym, że dana nazwa już funkcjonuje i podlega ochronie prawnej. Ważną czynności jest badanie zdolności rejestrowej znaku. Badanie ma stwierdzić, czy istniejące znaki towarowe mogą kolidować z nazwą naszej firmy. Zdaniem autora jest to 'żmudna czynność, której pominąć w żadnym razie nie można, ale za którą samemu nie warto się zabierać'. Lepiej powierzyć to agencji zajmującej się wizerunkiem firm lub biuru patentowemu. RZECZPOSPOLITA,NAZWA FIRMY TO WYZWANIE, 2005/12/02, JERZY DOMAGAŁA

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider