Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Sprawy społeczne a biznes

'Rzeczpospolita' cytuje Simona Zadka, szefa AccountAbility, brytyjskiej organizacji pozarządowej zajmującej się etyką biznesu i sprawami społecznymi. Jego zdaniem, jeśli Polska chce zwiększyć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, musi poprawić zaangażowanie swoich firm w sprawy społeczne. AccountAbility opracowała specjalny indeks RCI (Responsible Competitiveness Index), który pokazuje zależność między zaangażowaniem przedsiębiorstw w sprawy społeczne a konkurencyjności gospodarki danego państwa. Polska znajduje się obecnie poniżej europejskiego poziomu. Aby zmienić tę sytuację, Zadek zaleca nam położenie nacisku na edukację konsumentów i zwiększenie wsparcia rządu. RZECZPOSPOLITA, POLACY SIĘ NIE ANGAŻUJĽ, 2005/12/07, ALEKSANDRA BIAŁY

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider