Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Zawsze masz prawo do reklamacji

Banki mogą wesprzeć klienta w walce z nieuczciwym sklepem internetowym. Niestety, nie wszystkie chcą to robić.

Towar kupiony w sklepie internetowym i opłacony kartą nie dotarł w terminie? Kolejne próby wyjaśnienia sprawy bezpośrednio ze sprzedawcą nic nie dały? Ryzyko, że tak się stanie, jest niewielkie, jednak kupując w nieznanym, mało renomowanym sklepie, trzeba brać pod uwagę i taką ewentualność. Pół biedy, gdy jest to sklep krajowy ? sprzedawcę może wtedy zdyscyplinować zapowiedź zawiadomienia policji o popełnionym nadużyciu. Jeżeli jednak sklep jest zarejestrowany na mikroskopijnych rozmiarów wysepce na drugim końcu świata, sprawa wydaje się przegrana. Jednak zamiast w takiej sytuacji rezygnować, warto zwrócić się o pomoc do banku, który wydał kartę, składając reklamację takiej transakcji. Ma on znacznie większe możliwości działania, w tym prawo zainicjowania tzw. procedury chargeback, prowadzącej do odzyskania straconych przez użytkownika karty pieniędzy.

http://www.gazetaprawna.pl/dzi(...).0.1.htm

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider