Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Branding kulturowy

Autor w artykule omawia nowe podejście do tworzenia i badania marek oraz zarządzania nimi, które zostało określone mianem brandingu kulturowego. Jest to dopełnienie artykułu z poprzedniego tygodnia, pogłębiające rozumienie marki z punktu widzenia semiotyki. Marka jest tu rozumiana jako element tworzący kulturę i definiujący tożsamość określonych grup społecznych. Autor przedstawia również rolę pierwiastków mitu w tworzeniu tzw. opowieści marki.

http://www.marketing-news.pl/t(...)?art=351

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider