Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

PR dóbr luksusowych

Kreowanie wizerunku dóbr luksusowych wymaga specjalnych zabiegów i technik public relations-czytamy w 'Press'. Marek Wróbel z agencji Neuron PR, stwierdza, że promujac marki ekskluzywne, trzeba umieć pogłaskać ego klienta. Bardziej niż reklama i marketing, nadaje się do tego PR. Wsród luksusowych marek bardzo ważna kwestię odgrywaja: tradycja, wizerunek marki niedostępnej dla zwykłego smiertelnika, miejsce sprzedaży i prezentacji, kontakt ze sztuka, sponsoring elitarnych wydarzeń. Kreujac markę luksusowa nie można zapominać o indywidualnym podejsciu do klienta, dyskrecji i o tym, że doskonały produkt nie może być przesadnie zachwalany... PRESS,GŁASKANIE EGO, 2005/12/15, MAŁGORZATA WYSZYŃSKA

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobili?my

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider