Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Małe i średnie firmy też mogą pomagać

O tym, że warto angażować się w działalność na rzecz innych czytamy w artykule 'Pulsu Biznesu'. Wiedzą o tym agencja PR OS3 multimedia oraz Instytut Monitorowania Mediów. Agencja od trzech lat pomaga organizacjom pozarządowym, dostarczając im rozwiązania IT usprawniające komunikacje z otoczeniem. Jej autorski program nazywa się 'Dajemy wędkę, a nie rybę'. Agencja bada potrzeby organizacji, z którą współpracuje, wdraża projekt oraz na bieżąco go aktualizuje i unowocześnia. Dotychczas pomogła pięciu organizacjom, m.in. Polskiej Akcji Humanitarnej i Fundacji SOS. Stworzyła dla nich strony internetowe, buduje bazy danych, dostarcza narzędzie do e-mailingu i prowadzi szkolenia. 'W efekcie akcje charytatywne są skuteczniejsze, a agencja zapracowała na wizerunek firmy nie tylko dostarczającej profesjonalne usługi i narzędzia, ale także wrażliwej na problemy społeczne'-czytamy w dzienniku. Podobne zdanie na ten temat ma Agata Szybieniecka, specjalista PR z IMM. Przyznaje, że jej firmie udało się zdobyć wiarygodność na rynku dzięki przyjęciu strategii odpowiedzialnego biznesu. Instytut wprowadził badanie satysfakcji pracowników za pomocą anonimowych ankiet, pracuje nad kodeksem, który ma zapobiec dyskryminacji pracowników, wprowadził udogodnienia dla młodych matek. IMM jest zbyt mały, aby samodzielnie angażować się w duże akcje dobroczynne, ale wspiera powołane do tego organizacje poprzez dostarczanie wyniku monitoringu mediów i analiz.

PULS BIZNESU,ZAMIAST DAWAĆ RYBKI, LEPIEJ JEST DAWAĆ WĘDKĘ, 2006/01/04, MAGDALENA KRUKOWSKA

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider