Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Reklama online

W wywiadzie dla 'Gazety Prawnej' Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, mówi o rozwoju reklamy online. 'W tej chwili nie ma portalu, strony internetowej bez treści reklamowych. Reklama zrobiła się tak wszechobecna, że w niektórych portalach przeważa nad treściami merytorycznymi'-zauważa rozmówca. Na świecie reklama internetowa zaczęła nużyć odbiorców. Powstają też coraz silniejsze instrumenty internetowe blokujące część reklam. W Polsce nie są one jeszcze upowszechnione. Między innymi dlatego na polskich stronach www dominuje reklama najprostsza i prymitywna. 'Polskiej reklamie brakuje poczucia humoru. Na tym tle jeszcze bardziej dostrzegalne są zbyt proste rozwiązania'.Czarnowski stwierdza, że odbiorcę polskiej reklamy denerwują toplayery oraz reklamy, których nie sposób ominąć. 'Wygląda na to, że nadawca zdaje sobie sprawę z tego, że jego reklama nie jest dobrze przyjmowana, a mimo wszystko agresywnie stara się tę reklamę wcisnąć. Wydaje mi się, że to powoduje najbardziej negatywne skutki'-podsumowuje Czarnowski.

GAZETA PRAWNA,FORMY REKLAMY MUSZĄ? SIĘ ZMIENIĆ, 2006/01/05, AGNIESZKA A. STAREWICZ

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider