Nagrody za fotografie z komórki
MMS-y dają nowe możliwości. Robisz komórką zdjęcie billboardu reklamującego film, wysyłasz MMS-a, a w zamian dostaniesz zwiastun lub informację, gdzie jest wyświetlany. Dzięki MMS można np. sprawdzić, czy kupując książkę w sklepie, nie przepłacasz. "To raczej ciekawostka technologiczna" - uważa Jacek Karolak z firmy Starcom Next zajmującej się reklamą z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Zdaniem Karolaka uczestnicy takich akcji musieliby mieć odpowiedni telefon komórkowy i umieć wysłać zdjęcie. "Przy marketingu mobilnym robienie takich akcji ma sens, kiedy można dotrzeć do przynajmniej 70 proc. grupy docelowej" - tłumaczy Piotr Długiewicz, prezes MobiJoy!, poznańskiej firmy zajmującej się marketingiem mobilnym. "Pierwsze promocje tego typu w Polsce zobaczymy najwcześniej za rok" dodaje.
http://www.biznesnet.pl/pp/18175
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...