Marketing szeptany zainteresował inwestorów
Agencje zajmujące się marketingiem szeptanym, czyli wykorzystującym więzi międzyludzkie do promocji marek, już przekonały do siebie reklamodawców. Teraz zaczynają pozyskiwać inwestorów finansowych. W Polsce nie odczuwa się zainteresowania ze strony inwestorów finansowych. Jedyną taką krajową firmą - Streetcom działająca od 2004 roku - interesowali się natomiast inwestorzy branżowi, czyli agencje reklamowe. Szef Streetcomu nie chce ujawniać ich nazw.
http://www.biznesnet.pl/pp/18212
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...