Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Aby dowiedzieć się o czym szepcą pracownicy

Na łamach 'Rzeczpospolitej' czytamy o zaletach przeprowadzania audytu wewnętrznego, czyli badania satysfakcji pracowniczej i komunikacji wewnętrznej. Jak pisze Jerzy Domagała, celem badania jest znalezienie odpowiedzi na pytania o to, czym żyje załoga, poszczególne jej działy i pracownicy. Audyt jest pomocy w identyfikowaniu zagrożeń. Pomaga wychwycić problemy organizacyjne. Stara prawda, którą głoszą specjaliści od PR: 'Nie ma firmy, która nie przeżywała kryzysu lub nie będzie go miała', powinna zwrócić uwagę kierownictwa na audyt. Jest on szczególnie zalecany, gdy komunikacja w firmie szwankuje, rotacja kadr jest duża, gdy dochodzi do konfliktów w zespole. Aby zapobiec takim sytuacjom, konieczne jest podjęcie działań z zakresu wewnętrznego PR. 'Celem wewnętrznego PR jest uporządkowanie spraw w środku firmy, stworzenie obiegu rzetelnej informacji, usprawnienie kanałów porozumiewania się między pracownikami różnych szczebli, działów i kierownictwem, budowanie odpowiednich relacji między ludźmi'. Audyt warto przeprowadzić gdy stan zatrudnienia wynosi 50-70 osób. Żeby dał wiarygodne wyniki, powinno w nim wziąć udział co najmniej 70 proc. załogi ze wszystkich działów i szczebli. Autor pisze, że audyt można przeprowadzić drogą elektroniczną. Używane obecnie narzędzia elektroniczne gwarantują zachowanie anonimowości. Bardzo ważne jest aby wyniki audytu zostały zaprezentowane wszystkim pracownikom. Warto podsumować badanie konkretnymi decyzjami kierownictwa. RZECZPOSPOLITA,ZRÓB I ZAPREZENTUJ ZAŁODZE, 2006/01/13, JERZY DOMAGAŁA

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider