Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Najpierw PR, potem reklama

Katarzyna Gajda na łamach 'Pulsu Biznesu' udziela porad małym przedsiębiorcom. Czytelnicy pytają o działania z zakresu Public Relations. Ekspert z FPA Group przekonuje, że warto zainwestować w PR. Najpierw należy zdefiniować, jaki wizerunek chcemy zbudować. Następnie należy dobrać odpowiednie narzędzia, które wzmocnią zamierzone postrzeganie firmy przez otoczenie. Skoncentrowanie uwagi na działaniach PR dyktowane jest często specyfiką działania firmy usługowej. W wielu przypadkach głównym produktem jest nie tyle świadczona usługa, ile właśnie wizerunek firmy. Czytamy dalej, że warto angażować się we wspólne inicjatywy i tworzyć obraz firmy jako np. partnera społeczności lokalnej. Będąc właścicielem osiedlowego sklepu, można pokusić się o działania reklamowe. Dobrym rozwiązaniem są ulotki promocyjne, dzięki którym łatwiej dotrzeć z ofertą do odbiorców. Jak wyjaśnia Katarzyna Gajda, wzajemne połączenie działań z zakresu PR oraz reklamy powinno dać największe rezultaty: dobrze zaprezentowaną ofertę na ulotkach reklamowych oraz zbudowany w lokalnych mediach wizerunek firmy jako wiarygodnego partnera. PULS BIZNESU,JAKA PROMOCJA: REKLAMA CZY PR?, 2006/01/25, KATARZYNA GAJDA

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider