Najpierw PR, potem reklama
Katarzyna Gajda na łamach 'Pulsu Biznesu' udziela porad małym przedsiębiorcom. Czytelnicy pytają o działania z zakresu Public Relations. Ekspert z FPA Group przekonuje, że warto zainwestować w PR. Najpierw należy zdefiniować, jaki wizerunek chcemy zbudować. Następnie należy dobrać odpowiednie narzędzia, które wzmocnią zamierzone postrzeganie firmy przez otoczenie. Skoncentrowanie uwagi na działaniach PR dyktowane jest często specyfiką działania firmy usługowej. W wielu przypadkach głównym produktem jest nie tyle świadczona usługa, ile właśnie wizerunek firmy. Czytamy dalej, że warto angażować się we wspólne inicjatywy i tworzyć obraz firmy jako np. partnera społeczności lokalnej. Będąc właścicielem osiedlowego sklepu, można pokusić się o działania reklamowe. Dobrym rozwiązaniem są ulotki promocyjne, dzięki którym łatwiej dotrzeć z ofertą do odbiorców. Jak wyjaśnia Katarzyna Gajda, wzajemne połączenie działań z zakresu PR oraz reklamy powinno dać największe rezultaty: dobrze zaprezentowaną ofertę na ulotkach reklamowych oraz zbudowany w lokalnych mediach wizerunek firmy jako wiarygodnego partnera. PULS BIZNESU,JAKA PROMOCJA: REKLAMA CZY PR?, 2006/01/25, KATARZYNA GAJDA
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...