Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Przewrotny młody konsument

On Board PR opracował raport "Konsument i media" opisujący rolę, jaką pełnią media w kształtowaniu opinii i postaw konsumentów - donosi "Dziennik Zachodni". Wynika z niego, że publikacja o wykryciu nieprawidłowości związanych z produkcją danego artykułu może zniechęcić 35 do 53 procent klientów do zakupu danego produktu. Z raportu On Board PR wynika też, że wśród młodych osób niekorzystne informacje o niektórych produktach - w szczególności zaś książkach, nagraniach, koncertach czy filmach - mogą zachęcić tę grupę konsumentów do sprawdzenia niepochlebnych opinii "na własnej skórze". DZIENNIK ZACHODNI,PRZEWROTNO, 2006/02/08,. MU

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider