Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Misja marki

'W tworzeniu marki wszystko zaczyna się od wizji i misji'-twierdzi Sylwia Bortniak, trener i dyrektor zarządzający w spółce Concierge Polska. Autorka poleca spojrzeć na hotel przez pryzmat marki, co pozwala na odniesienie się do wielu zjawisk towarzyszących pracy obiektu w kolejnych fazach jego funkcjonowania. Uczula, że na rozpoznawalność marki można wpływać. Można to robić np. poprzez utrzymywanie relacji z mediami regionalnymi i tematycznymi oraz sponsoring. Kiedy marka zaistnieje w świadomości potencjalnych klientów, kolejnym wyzwaniem dla kierownictwa hotelu będzie zapewnienie lojalności klienta. HOTELARZ,TERAZ MARKA! 2006/01/01, SYLWIA BARTNIAK

Nowatorskim sposobem wyróżnienia się na rynku jest postawienie na design placówek. Polacy nie są przyzwyczajeni do wyrafinowanych wnętrz, chrom i marmury wyznaczają standardy przaśnej elegancji, a estetyka Heyah i House ma przypominać niezależny styl młodzieżowy. Tym większy honor należy oddać firmie Open Finance, która postawiła na profesjonalny design placówek i spójną identyfikację marki, powierzając projekt studiu Robert Majkut Design. Wydawałoby się, że instytucje finansowe powinny szukać przewagi w cenniku, zakresie i poziomie usług. Jednak w przypadku, gdy oferta niewiele się różni, warto sięgać po mniej racjonalne elementy wizerunku. Finanse to wbrew pozorom sfera działań bardzo emocjonalnych, gdzie subtelne intrygi mieszają się z nadzieją, a zimne planowanie z hazardem. Temu zaś dobrze przysłuży się wyrafinowane wnętrze placówki.

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider