Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Salami przez internet? Czemu nie!

Gdy mówimy o zakupach w sieci, na myśl przychodzą przede wszystkim książki, płyty oraz sprzęt i programy komputerowe. Jednak w ten sposób można kupować także jedzenie. Według Krzysztofa Gajewskiego z Leclerc Polska udział internetowego sklepu w przychodach spółki wynosi około jednego procenta (ubiegłoroczne obroty spółki w Polsce wyniosły ok. 1,7 mld zł). A baza stałych klientów liczy "kilka tysięcy osób". - Najczęściej są to klienci indywidualni, ale zdarzają się również przedszkola czy firmy - mówi Gajewski. Francuski detalista nie działa sam. Od czterech lat swój Supersam24.pl prowadzi także sieć delikatesów Bomi. Obecnie - jak usłyszeliśmy w biurze prasowym tej pomorskiej firmy - ma on ok. 200 klientów w Warszawie, kolejnych stu na Wybrzeżu i nie przynosi zysku. - Nie jest to wielki biznes. Po prostu chcemy umożliwić naszym klientom zakupy przez internet - mówi Elżbieta Dąbrowska z Bomi. Tesco woli poczekać.

http://www.biznesnet.pl/pp/18338

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider