Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Praktyki niemoralne, ale legalne

Tanio, szybko i bez problemów - tak jest tylko w reklamach. Klient to zwierzyna, którą za wszelką cenę trzeba upolować. Takie właśnie motto przyświeca sprzedawcom usług bankowych i telekomunikacyjnych. Zdaniem speców od marketingu minął już czas, gdy banki konkurowały ze sobą jakością usług. Trudno na rynku znaleźć bardziej skomplikowany produkt niż usługi telekomunikacyjne. W reklamach oferta operatorów wygląda zawsze lepiej niż w rzeczywistości. "Podejmowanie decyzji o zmianie abonamentu telefonicznego albo o jego zakupie tylko na podstawie reklamy czy ulotek to poważny błąd" - mówi "Rz" Sławomir Tobis, właściciel firmy informatycznej Infoset. W jego opinii, podejmując decyzję o związaniu się z operatorem na rok czy dwa - na tyle zazwyczaj podpisuje się umowy promocyjne - trzeba uważnie przeanalizować ofertę. - Najobszerniejsze są regulaminy taryf i promocji Ery - mówi Leszek Król, przedsiębiorca, właściciel firmy Lextor zajmującej się tłumaczeniami. - Jednak najbardziej zd radliwe ma PTK Centertel. W Orange dla firm jest mowa o bezpłatnych rozmowach do pięciu numerów. Gdy się przyjrzeć regulaminowi, to okazuje się, że są płatne, bo "zjadają" minuty wliczone w abonament.

http://www.biznesnet.pl/pp/18562

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider