Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Tryvertising

Masowa reklama umiera. Doświadczeni konsumenci zupełnie już lekceważą telewizyjne i prasowe reklamy, bannery i całą resztę zmyślnych środków wyrazu, która się z nimi wiąże. Przejdźmy zatem do ciekawszych sposobów komunikacji między firmami a konsumentami. Niedawno pisaliśmy o CUSTOMER MADE i NOUVEAU NICHE jako potężnych środkach zdolnych zastąpić archaiczne sposoby marketingowego myślenia. Koncepcje te jednak niekoniecznie wprowadzają konsumentów w nasze marki i świat naszych nowych produktów. Oczywiście, wiele mówiono już na temat reklamy opartej na badaniach oraz o roli pogłoski i przekazywanej z ust do ust opinii jako nowych (i dużo bardziej odpowiednich) drogach, którymi zastąpić można reklamę masową. Trendwatching.com pragnie jednak dodać trzecią możliwość: TRYVERTISING. Polega ona na zapoznawaniu klientów z nowymi produktami poprzez wypróbowywanie ich.

http://www.marketing-news.pl/t(...)?art=313

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider