Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Brytyjczycy lubią sportowy hazard

Ponad 2,5 miliona fanów w Wlk. Brytanii odwiedziło w ostatnim tygodniu strony sportowe i poświęcone hazardowi - wynika z badań Nielsen/NetRatings.

Wzrost zainteresowania wśród Brytyjczyków wzbudziła wygrana Anglii z Paragwajem 1-0 podczas mistrzostw świata w Niemczech.

Największym zainteresowaniem wsród kibiców cieszyła się strona BBC, przyciągając 1,3 mln użytkowników, którzy spędzieli na niej średnio 21 minut.

Zdaniem Alex'a Burmaster'a, europejskiego eksperta Nielsen/NetRatings, milionowe odwiedziny zarówno sportowych jak i hazardowych stron internetowych pokazują silny wzrost zainteresowania w kierunku hazardu internetowego. Internauci poświęcają na ten cel średnio 39 minut, podczas gdy czytanie wiadomości sportowych zajmuje im tylko 16 minut.

10 najczęściej odwiedzanych stron internetowych:

1. BBC Sport - 1,34 mln
2. Sky Sports - 369 tys.
3. Premium TV - 320 tys.
4. Fifa World Cup - 312 tys.
5. Sporting Life - 157 tys.
6. Yahoo! Sports - 147 tys.
7. Times Online - 115 tys.
8. Ladbrokes - 114 tys.
9. TeamTalk - 107 tys.
10. Premier League - 103 tys.

http://www.mediarun.pl/news/id/15943

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider