Gazety bez papieru
Zamiast kupować pisma w kiosku, będzie można skopiować ich treść z Internetu i przeczytać na ekranie przenośnego urządzenia. Dzięki elastycznym wyświetlaczom taka elektroniczna gazeta będzie równie wygodna w użyciu jak papierowa.
Technologią, która to umożliwia, jest elektroniczny atrament - niewielkie kulki z barwnikami, które obracając się układają się w czarny obraz lub pozostawiają stronę białą - "niezadrukowaną". Takie elastyczne ekrany pojawią się na rynku na początku 2007 roku.
Jednak już za kilka miesięcy testy podobnych urządzeń przeprowadzą pisma w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Są wśród nich m.in. belgijski De Tijd i amerykański San Francisco Chronicle. - To może być prawdziwa alternatywa dla zadrukowanego papieru - powiedział o nowych urządzeniach Jochen Dieckow z organizacji wydawców Ifra. Ifra prowadzi rozmowy o nowej technice z 21 gazetami z 13 krajów.
Ile czytelnicy będą musieli za to zapłacić? - Jeżeli uda się zrobić tak, by jedno urządzenie kosztowało mniej niż roczna prenumerata, to prawdopodobnie pomysł się przyjmie - uważa Kenneth Bronfin, prezes Hearst Interactive Media, która zamierza wykorzystać nową technologię.
http://www.mediarun.pl/news/id/15926
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...