Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Ponad 80% osób nie słyszało o RSS

Abonenci newsletterów poświęcają na ich przeczytanie średnio 51 sekund. 69% listów było przeglądanych pobieżnie, 23% wnikliwie czytanych. Aż 82% badanych osób nie słyszało o kanałach RSS. Takie wnioski przynosi doroczny raport Nielsen Norman Group.

Średni czas procesu zamówienia newslettera wynosi 4 minuty, a rezygnacji z niego 1,5 minuty. Specjaliści z Nielsen Norman Group wskazują, że wiele osób, zamiast rezygnować z subskrypcji po prostu przestaje czytać newsletter, albo dodaje go do listy wiadomości typu spam.

Badacze wskazują, by przestać używać nazwy RSS na stronach. Aż 82% osób badanych zadeklarowało, że nie wie co ona oznacza. Według Nielsen Norman Group dużo więcej osób (autorzy nie podają ile procent), kojarzy nazwy takie jak "news feed", albo nazwy usługi np. "My Yahoo" czy "Bloglines".

Badanie "Email Newsletter Usability" zostało przeprowadzone na 93 osobach z USA, Japonii, Szwecji, Honk Kongu i Wielkiej Brytanii. Wykorzystano w nim m.in. technologię eyetracking. Opublikowany raport analizuje wady i zalety użyteczności newsletterów i kanałów RSS.

Więcej: Podsumowanie raportu (ang.) na http://www.nngroup.com/reports/newsletters/summary.html
Cały raport dostępny jest do kupienia za 398 USD.

http://www.internetstandard.pl(...)id=94810

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider