Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Podcast w służbie B2B

41 proc. przedstawicieli biznesu i IT słuchało podcastów przynajmniej raz, 13 proc. regularnie pobiera i odsłuchuje tego rodzaju nagrania - wynika z badania firmy KnowledgeStorm i domu mediowego Universal McCann.

Prawie co trzeci badany przyznał, że w ciągu ostatnich sześciu miesięcy wzrósł czas jaki poświęca na słuchanie podcastów, 65 proc. respondentów wybiera podcasty związane z działalnością biznesową i prywatnymi zainteresowaniami.

Najpopularniejsze są podcasty poświęcone nowym technologiom - przynajmniej raz słuchało ich 72 proc. badanych. Ponad połowa respondentów wolałaby dowiadywać się o nowościach rynkowych z podcastów niż specjalistycznej prasy.

Wspólny projekt KnowledgeStorm i Universal McCann miał na celu zbadanie roli, jaką odgrywają nowe media, przede wszystkim podcasty, w relacjach B2B.

http://www.mediarun.pl/news/id/16322

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider