Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Google Checkout rozpoczyna działalność

Google wprowadziła na rynek serwis Google Checkout, który służy do finalizacji transakcji w sklepach, i dzięki któremu zakupy online stały się szybsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze.

Google Checkout oferuje łatwą i bezpieczną metodę płatności, dzięki której kupujący mogą dokonywać zakupów w sklepach uczestniczących w programie, za pomocą jednorazowego zalogowania w systemie Google. Nowy mechanizm współdziała również z programem reklamowym Google AdWords, pomagając sprzedawcom za darmo pozyskiwać nowych klientów, których transakcje są w całości lub częściowo przetwarzane.

Integrując proces zapłaty z wyszukiwaniem i reklamą, pomagamy naszym użytkownikom zamknąć cykl, który rozpoczyna się od wyszukiwania, poprzez znalezienie pożądanych wyników, a kończy zakupem? powiedział Salar Kamangar, Wiceprezes ds. Zarządzania Produktami w Google. W tradycyjnych sklepach, klienci nie tolerują długich kolejek i żmudnego wprowadzania danych, tylko po to, aby móc coś kupić. Nie inaczej powinno być w świecie online. Google Checkout upraszcza i usprawnia proces zakupów online, zarówno z punktu widzenia klientów, jak i sprzedawców.

Bezpieczeństwo i wygoda dla kupujących Oto jak działa mechanizm: klienci mogą znaleźć sklepy, które akceptują płatności Google Checkout, szukając ikony tego systemu na reklamach AdWords, lub sprawdzając, czy na stronie sprzedawcy pojawia się opcja Google Checkout. Jeśli klient zechce skorzystać z Google Checkout, może utworzyć swoje konto bezpośrednio z serwisu sprzedawcy, podając - jednorazowo - nazwę użytkownika i hasło, a także podstawowe informacje, takie jak dane kontaktowe, preferencje dotyczące płatności i informacje o wysyłce. Następnie, gdy klient będzie dokonywał płatności w dowolnym sklepie, który oferuje opcję Google Checkout, wystarczy ją wybrać i szybko zakończyć transakcję, podając swoje dane logowania, co oszczędza kłopotu z wypełnianiem wielu formularzy. Ponadto, klienci mogą zachować w jednym miejscu całą swoją historię zakupów, w tym składane zamówienia i szczegóły dostawy.

Kupujący zwiększają również swoje bezpieczeństwo, dokonując zakupów za pomocą Google Checkout. Serwis ukrywa numer karty kredytowej klienta i zapewnia zwrot kosztów w przypadku nieautoryzowanych transakcji. Ponadto, aby zwiększyć kontrolę nad spamem, Google Checkout pozwala kupującym określić, czy chcą ukryć swój adres email lub wyłączyć niechcianą pocztę ze sklepów, w których dokonują zakupów.

Google Checkout umożliwia zakupy za pomocą istniejących metod płatności, w tym za pomocą kart Visa, MasterCard, American Express i Discover. Citi, lider na rynku innowacyjnych usług finansowych, oferuje swoim klientom specjalną, ograniczoną czasowo promocję. Warunkiem udziału jest założenie konta i dokonanie zakupu przez Google Checkout, z użyciem karty kredytowej Citi.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://checkout.google.com.
Większa sprzedaż, mniejsze koszty dla sklepów.
Usługa Google Checkout nie tylko pomaga sklepom usprawnić proces zamykania transakcji, ale współdizała również z programem reklamowym Google AdWords, dzięki czemu sprzedający mogą przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć sprzedaż. Ikona Google Checkout przy reklamach AdWords sprawia, że klienci mogą łatwiej odszukać sklepy, oferujące nową metodę płatności. Jeśli klienci dokonają zakupu, reklamodawcy korzystający z programu AdWords mogą przetworzyć wszystkie lub część ich transakcji za darmo. Za każdego 1 dolara, wydanego na reklamy AdWords, sprzedawca może dokonać, bez żadnych opłat, sprzedaży o wartości 10 dolarów za pośrednictwem Google Checkout.

Google Checkout oferuje wiele możliwości integracji, dzięki czemu sklepy mogą bez trudu wprowadzić tę opcję w swoich serwisach internetowych. Wśród dostępnych opcji są m.in. przyciski, które wystarczy skopiować i wkleić do kodu, a także zaawansowane API, które integruje się z używanymi przez sprzedawcę systemami do obsługi koszyka i zarządzania zamówieniami. Wielu dostawców usług zintegrowało już Google Checkout ze swoimi platformami handlowymi, m.in. GSI Commerce, MonsterCommerce i ChannelAdvisors.

Serwis jest obecnie dostępny dla wszystkich sprzedawców w USA, niezależnie od tego, czy reklamują się w sieci Google. Trwają również prace nad udostępnieniem serwisu sprzedawcom z innych krajów.

http://news.gcity.pl/google_ch(...)132.html

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider