Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Sektor farmaceutyczny wyda więcej na reklamę on-line

Badanie wykazało, że producenci farmaceutyków zmieniają strategie reklamowe i marketingowe.

Obecnie sektor przestawia się z marketingu skierowanego do konsumenta na marketing skierowany do pacjenta, z marketingu masowego na marketing relacji, mówi Lisa E. Phillips, główny analityk eMarketera i autor raportu ?Farmaceutyka On-line: ?prosto do pacjenta? staje się rzeczywistością?. Przesunięcie to nastąpiło w wyniku zmian zachowań konsumenckich oraz podejścia do opieki zdrowotnej, a także nacisków rządowych, mówi.

eMarketer przewiduje, że wydatki sektora farmaceutycznego i zdrowotnego na reklamę internetową wyniosą w tym roku 835 milionów dolarów. W zeszłym roku ich wartość wyniosła 625 milionów. Wzrost ten wynika z lepszego niż przypadku innych nośników dopasowania reklamy internetowej do grupy celowej, które nęci reklamodawców tego sektora. Oczekuje się, że w ciągu dwóch lat wydatki firm farmaceutycznych na reklamę on-line osiągną wartość 1,41 miliarda dolarów, a więc sześć procent przewidywanych na 2008 rok wydatków na tę formę reklamy (23,5 mld dolarów).

Portale poświęcone zdrowiu staną się według raportu kolejnym wielkim pionowym rynkiem internetowym. Co więcej firmy farmaceutyczne wyjdą poza strony własnych leków i stworzą społeczności internetowe zajmujące się różnymi problemami zdrowotnymi.

http://wirtualnemedia.pl/docum(...)ine.html

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider