Globalny rynek reklamy online warty 11,6 mld USD
Wydatki na reklamę online wyniosą w tym roku na całym świecie 11,6 mld USD a tempo wzrostu wyniesie 35%. W 2007 wydatki wzrosną do 14,5 mld USD, a dynamika wzrostu wyniesie 24%, prognozuje Merill Lynch.
Według raportu najszybciej rozwijającym się rynkiem reklamy są Chiny, gdzie tempo wzrostu ma wynieść 50% w skali roku. Następna jest Wielka Brytania (46,4%), Francja (45%), Australia (42,6%), Korea Południowa (30,5%) oraz Japonia (30%).
W raporcie nie zostały najwyraźniej uwzględnione kraje Europy Środkowej i Wschodniej. IAB Polska przewiduje, że dynamika wzrostu na polskim rynku reklamy online osiągnie w tym roku 50%.
Autorzy sprawozdania pozytywnie wypowiedzieli się o Google, który ma ponad 70% rynku reklamy w wyszukiwarkach na kluczowych rynkach europejskich - brytyjskim, niemieckim i francuskim. Merill Lynch ocenił natomiast, że udział Yahoo w międzynarodowym torcie reklamowym zmniejszy się z 11% w 2005 roku do 10% w 2006.
http://www.internetstandard.pl(...)id=98314
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...