Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Ofensywa marketingu bezpośredniego?

71% firm wykorzystało bądź wykorzysta w 2006 r. narzędzia marketingu bezpośredniego. Wśród przedsiębiorstw przeznaczających średnie budżety na marketing bezpośredni 61% deklaruje wzrost tych wydatków w 2006 r. - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP dla Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

W grupie 5 najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych znalazły się aż trzy narzędzia marketingu bezpośredniego: sprzedaż katalogowa, sprzedaż przez własną stronę www oraz e-mailing.

Raport TNS OBOP pokazuje, że wskazywane we wcześniejszych badaniach symptomy rozwoju rynku marketingu bezpośredniego są stałym trendem. Narzędzia marketingu bezpośredniego jako precyzyjne środki dotarcia do konsumenta są coraz bardziej konkurencyjne wobec bardziej tradycyjnych form komunikacji, jak reklama telewizyjna czy prasowa.

http://audience.pl/marketing/w(...)0?id=rss

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider