Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Skuteczny product placement

Product placement w telewizji zwiększa rozpoznawalność marki nawet o 20 proc. - wynika z raportu Nielsen Media Research.

Z badań wynika, że rozpoznawalność danej marki sięga poziomu 58 proc., kiedy można się na nią natknąć zarówno w reklamie jak i w innego rodzaju przekazach. Rozpoznawalność w przypadku stosowania wyłącznie reklam nie przekracza 47 proc.

- Product placement może być niezwykle korzystny dla przedsiębiorstw i powinien być uwzględniany w media planie – przyznaje David Poltrack, chief research officer z CBS. - Badanie pokazuje jednak, że nie każdy product placement przynosi zamierzone korzyści – dodaje Poltrack.

Rozpoznawalność marki niekoniecznie przekłada się bowiem na wzrost sprzedaży. Na świadomość marki, stosunek do niej i - co za tym idzie - zakupy składają się także identyfikacja widzów z daną marką, popularność danego programu, jego rodzaj oraz sposób, w jaki produkt pojawia się w danym przekazie.

Badania przeprowadzone zostały między październikiem 2005 a czerwcem 2006 na ponad 10 tys. Respondentów, uwzględniając pięćdziesiąt programów i prawie dwieście marek.

http://www.mediarun.pl/news/id/18263

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider