Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Slogan wyborczy niczym wiatr...

Bogdan Feliszek, konsultant marketingu politycznego, analizuje i ocenia na łamach 'Nowej Trybuny Opolskiej' slogany wyborcze, jakie można spotkać na ulicach Opola. Uczula, że udany slogan wyborczy powinien być 'esencją wszystkiego, co kandydat chce powiedzieć wyborcom'. Według niego 'skuteczny slogan jest jak wiatr wypełniający żagle kampanii wyborczej, jak płomień, przy którym można ogrzać się w chwili zwątpienia, jak drogowskaz, który pokazuje wyborcom kierunek'. Sergiusz Trzeciak, autor poradnika wyborczego, uważa, że skuteczny slogan powinien budzić pozytywne emocje i skojarzenia. Natomiast Marcin Tutaj z agencji PRIME PR zwraca uwagę, że hasło musi być wkomponowane w strategię kampanii wyborczej. Autor udowadnia, że nie istnieje uniwersalny i zawsze skuteczny slogan wyborczy. Porównuje udane hasło wyborcze do wiatru: 'Latem przyjemnie chłodzi, choć zawsze warto spojrzeć z której strony wieje. Jeżeli jest mocny, zapowiada zmianę pogody. No i kiedy jest duża różnica ciśnień, zwykle przynosi burzę i trochę świeżego powietrza'. Kończąc swe rozważania autor radzi, aby skonfrontować przygotowane hasło z prawdę o sobie samym. 'Warto przypomnieć sobie wtedy powiedzenie doświadczonego konsultanta public relations: Jeżeli slogan brzmi za dobrze, żeby był prawdziwy, najprawdopodobniej taki nie jest'. NOWA TRYBUNA OPOLSKA, SLOGAN JAK WIATR, 2005/09/17, BOGUSŁAW FELISZEK

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider