Branże zjednoczone przeciw zmianom klimatycznym
ONZ i Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA rozpoczęły projekt "Hopenhagen" - kampanię przygotowującą społeczność międzynarodową do planowanej na grudzień Konferencji Klimatycznej (COP15) w Kopenhadze.
W projekt na zasadach non profit licznie zaangażowali się przedstawiciele branży marketingowej, m.in.: Ogilvy and Mather (odpowiedzialna za strategię i kreację), MDC Partner's Colle + McVoy (autor rozwiązań cyfrowych), Omnicom's Ketchum (który zajmuje się międzynarodowym PR).
- Światowi liderzy spotkają się podczas Konferencji Klimatycznej w grudniu, ale każdy obywatel może mieć wpływ na jej rezultaty. Hopenhagen (od ang. Hope - nadzieja) to więcej niż nadzieja. Tu chodzi o globalną akcję, o globalny traktat dotyczący klimatu i o lepszą przyszłość dla wszystkich ludzi - powiedział Sekretarz Generalny ONZ Ban Ki-moon.
- Zapobieganie zmianom klimatu jest uniwersalnym wyzwaniem i wierzymy, że ludzie są gotowi do aktywności, potrzebują tylko wspólnej platformy działania - ocenił dyrektor wykonawczy IAA Michael Lee.
-Wierzymy w siłę inspiracji i możliwość rzeczywistych zmian - powiedział Khai Meng Tham, dyrektor kreatywny Ogilvy and Mather.
Hopenhagen będzie projektem otwartym, który może wesprzeć każdy. Kreatywny wkład, idee i różne punkty widzenia obywateli z całego świata będą wykorzystywane do generowania treści online i offline.
Więcej na:
http://www.marketingandmore.pl(...)nym.html
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...