Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Konsultant call center jest jak billboard

Pracownik call i contact center jest "pierwszym uchem i głosem firmy". Musimy pamiętać o podstawowej zasadzie, że nie ma takiej możliwości by drugi raz uzyskać efekt pierwszego wrażenia.

Dlatego już pierwsze zdanie, jakim call i contact center wita Klienta ma znaczenie dla końcowego efektu zlecenia. Skuteczna praca call center może zaowocować wzrostem sprzedaży danego produktu, a do tego bezpośrednio kształtować wizerunek danej marki.

Niestety w Polsce to narzędzie jest nadal niewystarczająco eksploatowane, a rynek marketingu nie docenia korzyści, jakie może przynieść skuteczna kampania realizowana przez telemarketerów.


Zakładamy, że popularność call i contact center w Polsce będzie stale wzrastać. Na razie to wciąż nie wykorzystane narzędzie biznesowe, którego wartość należy systematycznie podkreślać.

Działania call i contact center to przede wszystkim marketing. Jedna z pierwszych informacji, która jest przekazywana na szkoleniach wstępnych przyszłym Konsultantom Call One to, że praca zespołu będzie miała taką samą funkcję, jak billboard, czy też spot reklamowy w telewizji.

Z tą różnicą, że podczas indywidualnej rozmowy z Klientem rozmówca nie odwróci wzroku, ani też nie wyjdzie do kuchni parzyć herbatę, zatem skuteczność przekazu jest większa. Patrząc z tej perspektywy możemy zobaczyć siłę jednostkowego przekazu kanału call i contact center.


Główną zaletą call center jest fakt, że stanowi ono bezpośredni kanał sprzedaży, którego efekty są w pełni mierzalne. Ponadto jest punktem, w którym jednostkowa interakcja z Klientem może przełożyć się na konkretną sprzedaż.

Więcej przeczytasz na:

http://www.brief.pl/wiadomosci(...)ard.html

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobili?my

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider