Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Ponad 40 proc. Polaków nie lubi reklam

Ponad 40 proc. dorosłych Polaków nie lubi reklam i uważa, że są zmuszeni do ich oglądania. Reklam nie lubimy, bo uważamy, że jest ich za dużo, są natrętne i wprowadzają nas w błąd - wynika z danych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Jak zmienić tę opinię i wprowadzić "dobre obyczaje w reklamie" dyskutowano w środę w siedzibie dziennika Rzeczpospolita.

http://www.mediarun.pl/news/id/12070

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider