Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Co łączy Donalda T. i Weronikę K.?

Co wspólnego z rozwojem nowych trendów w polskim Internecie ma Donald Tusk oraz aktorka Weronika Książkiewicz? Czy już wkrótce strony internetowe wyglądać będą niczym tradycyjne spoty reklamowe poszerzone o możliwość interakcji? Czy do dyrektorów kreatywnych, grafików i programistów niebawem dołączą reżyserzy, aktorzy i operatorzy filmowi? Autor przedstawia nowatorskie wykorzystanie video na stronach internetowych na przykładzie serwisu internetowego Big Star

Coraz więcej muzyki kupujemy przez internet Gazeta Wyborcza
Czy szybko rosnący popyt na muzykę cyfrową może zagrozić płycie kompaktowej? Najnowszy raport Międzynarodowej Federacji Przemysłu Fonograficznego (IFPI) nie pozostawia cienia wątpliwości - rynek muzyki cyfrowej rozwija się w zawrotnym tempie. W pierwszym półroczu 2005 r. internauci w legalnych e-sklepach z muzyką wydali 790 mln dol. - ponad trzykrotnie więcej niż przed rokiem. Co więcej, sprzedaż cyfrowych piosenek, jeszcze do niedawna ledwie zauważalna, to już 6 proc. całego rynku. I to wszystko na tle kurczących się przychodów branży muzycznej z tradycyjnych nośników: jak wynika z danych IFPI, w tym półroczu wyniosły one 12,4 mld dol. - o ponad 800 mln dol. mniej niż rok wcześniej.

http://www.biznesnet.pl/pp/17608

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider