Marketing event jako narzędzie PR
O event marketingu jako narzędziu zastępującym reklamę i służącym budowie wizerunku marki czytamy na łamach Pulsu Biznesu. ?Eventy są coraz bardziej powszechne i popularne (?) w czasach, gdy pojawia się pytanie, co zrobić, by klient w ogóle zauważył reklamę? ? pisze autor artykułu. Zbyt duże zagęszczenie reklam w tradycyjnych mediach powoduje konieczność wykorzystywania niestandardowych metod promocji.
http://www.proto.pl/informacje(...)Id=17715
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...