Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Wyszukiwarki czyli powierzchnia reklamowa przyszłości

Na rynku płatnych odnośników robi się gorąco i to bynajmniej nie dlatego, że znawcy tematu przewidują gwałtowny wzrost wydatków na tę formę reklamy. Głównym powodem jest wciąż oczekiwany oficjalny debiut w Polsce największego na świecie gracza na tym rynku czyli Google.

W ubiegłym roku udział tej formy reklamy internetowej wyniósł 7%, ustępując przed bannerem, e-mailingiem czy toplayerem. Tymczasem okres świetności reklamy graficznej mija.

Wystarczy spojrzeć na rynek amerykański, gdzie wydatki na linki sponsorowane stanowią już 40% w całości wydatków na reklamę online. Gdy polskich właścicieli małych i średnich witryn zacznie edukować personel polskiego oddziału Google, rynek czeka rewolucja.

http://www.internetstandard.pl(...)id=83881

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider