Kod dostępu do klienta
(crm i marketing relacji - crm i marketing relacji)
Klasyczne powiedzenie ?klient ? nasz pan? ma swój współczesny odpowiednik. Nowa wersja handlowego przykazania opiera się na skomplikowanych zasadach Customer Intelligence oraz segmentacji. Nie zmienia się jednak to, że to od klienta zależy ?życie? produktu: jego wygląd, miejsce i sposób dystrybucji, cena oraz jakość. Łatwo się domyśleć, że w takiej sytuacji wszelka wiedza o kliencie jest bezcenna. Jak ją zdobyć i na czym polega wykorzystanie segmentacji opartej na stylach życia do targetowania narzędzi utrzymaniowych, wyjaśnia Kierownik w Departamencie Strategii Relacji z Klientami TP SA, Jacek Powałka.
http://www.marketing-news.pl/t(...)?art=331
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...