Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Proszę o uwagę (walka o umysł klienta)

Na nieszczęście dla reklamodawców człowiek nie ma nieskończonych zasobów uwagi. Uwaga potencjalnego klienta to obecnie najbardziej deficytowy towar. Nie wystarczy stworzyć produkt, nie wystarczy nawet przygotować dobry komunikat reklamowy ? wszak porównywalnych produktów i komunikatów jest wiele. Już na etapie tworzenia produktu trzeba zaoferować coś, co przyciągnie uwagę potencjalnego klienta do nas, nie do konkurencji. Uwaga klienta to istotny składnik jego ogólnej wartości oraz wyjątkowy zasób firmy. Klient, o którego uwagę nie musimy walczyć zbyt usilnie, który sam zwraca uwagę na naszą markę, jest więcej wart niż ktoś, komu oczy wędrują w stronę konkurencji.

http://www.marketing-news.pl/t(...)?art=337

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider