Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

2006 rokiem Web 2.0?

Tak, ale raczej nie w Polsce. W polskim Internecie w 2006 roku nadal "e-commerce is king". Rynek e-handlu przekracza już wartość 1 mld zł i wciąż rośnie, mamy coraz więcej form płatności, coraz lepszą infrastrukturę, wyższą świadomość reklamodawców co do korzyści płynących z e-reklamy itd. Z drugiej strony nie mamy oczywiście skali e-biznesu jaka występuje na rynku globalnym, czy nawet anglosaskim, ani zbyt wielu pomysłów jak na ten rynek wejść. Z kolei rynki ościenne są mniejsze od polskiego i posiadają własną, odmienną od naszej specyfikę. O najbliższej przyszłości polskiego Internetu oraz branży e-commerce dyskutowano podczas konferencji "TMT Executive Seminar" zorganizowanej 1 grudnia 2005 przez BiznesNet oraz MCI Management.

http://www.biznesnet.pl/a/8993

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider