2006 rokiem Web 2.0?
Tak, ale raczej nie w Polsce. W polskim Internecie w 2006 roku nadal "e-commerce is king". Rynek e-handlu przekracza już wartość 1 mld zł i wciąż rośnie, mamy coraz więcej form płatności, coraz lepszą infrastrukturę, wyższą świadomość reklamodawców co do korzyści płynących z e-reklamy itd. Z drugiej strony nie mamy oczywiście skali e-biznesu jaka występuje na rynku globalnym, czy nawet anglosaskim, ani zbyt wielu pomysłów jak na ten rynek wejść. Z kolei rynki ościenne są mniejsze od polskiego i posiadają własną, odmienną od naszej specyfikę. O najbliższej przyszłości polskiego Internetu oraz branży e-commerce dyskutowano podczas konferencji "TMT Executive Seminar" zorganizowanej 1 grudnia 2005 przez BiznesNet oraz MCI Management.
http://www.biznesnet.pl/a/8993
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...