Czy (i kiedy) internet pożre inne media?
Jak z rosnącą rolą internetu poradzą sobie tradycyjne media? Jak one przygotowują się do walki o klientów i ich budżety? Z tymi problemami zmierzą się przedstawiciele tradycyjnych kanałów komunikacji podczas debaty na konferencji Impactor, 23 lutego br.
Internet w ostatnim czasie rośnie szybciej niż planowali to eksperci z branży. Szacowana wartość rynku w 2005 roku waha się, w zależności od opcji pomiaru, pomiędzy 120 milionów (wpływy gotówkowe po rabatach) a 155 milionów (z uwzględnieniem rynku wyszukiwarek). To około 20-50 mln zł więcej niż zakładały prognozy na koniec 2005 roku.
Obecny rok również zapowiada się ciekawie. Do walki o większe budżety na reklamę internetowa przygotowują się domy mediowe, tworząc oddzielne struktury zapewniające efektywne stosowanie marketingu zintegrowanego. Należy się spodziewać zwiększonego zainteresowania MSP elektronicznymi formami reklamy oraz ostrzejszej walki o reklamę w wyszukiwarkach. Dokładając do tego oficjalne otwarcie polskiego biura Google i rozpoczęcie działań na naszym rynku można przypuszczać, ze będzie ostro wzrastać konkurencyjność e-branży w stosunku do innych form reklamy.
Co o tym sądzą inne media?
Na konferencji Impactor, w dyskusji ?Czy (i kiedy) internet pożre inne media?? udział wezmą:
Tomasz Lis (Polsat)
Michał Lorenc (Google Polska)
Bartosz Węglarczyk (?Gazeta Wyborcza?)
Radosław Krawczyk (Redaktor Naczelny Onet.pl)
Andrzej Piotrowski (Ekspert Centrum im. Adama Smitha)
Dyskusję poprowadzi Tomasz Wróblewski z ?Newsweek Polska?.
Serdecznie zapraszamy do udziału w dyskusji.
Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie www.impactor.pl.
IMPACTOR - podsumowanie roku w mediach i reklamie to jedno z najważniejszych cyklicznych wydarzeń w polskim świecie reklamy. Organizowany od 8 lat stał się tradycyjnym miejscem gdzie branża reklamowa i mediowa po raz pierwszy publicznie ogłasza i podsumowuje wyniki przemysłu reklamowego za miniony rok.
VIII edycja konferencji oraz Gala odbędą się 23 lutego 2006 roku w Hotelu Marriott w Warszawie.
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...