Mądre zarządzanie kryzysem
'Puls Biznesu' wypomina błędy najczęściej popełnione w kryzysach: chowanie głowy w piasek i nie mówienie prawdy. 'Rzadko kiedy sytuacja kryzysowa pojawia się znikąd. Zazwyczaj zaczyna się od problemu, który z czasem rośnie i co gorsza wychodzi na zewnątrz. Każda firma i każda organizacja ma problemy, a dobre zarządzanie kryzysowe polega na ich rozwiązywaniu. Codziennie. Ale kiedy problem wychodzi w świat, zwiększa się tempo wydarzeń i ryzyko dla wizerunku firmy'-zauważa Mike Seymour, dyrektor międzynarodowy ds. kryzysu w agencji Edelman. 'Gdy pojawi się problem, trzeba się nim zająć natychmiast, zanim jeszcze przerodzi się w kryzys. W momencie jego upublicznienia czyli de facto powstania sytuacji kryzysowej zaczyna on żyć własnym życiem i tym samym trudniej nim zarządzać'-dodaje Anna Krajewska, prezes NBS Public Relations. Specjaliści podkreślaja, że kłamstwa mają krótkie nogi. Nie warto też rozpowszechniać informacji, które nie są sprawdzone. Urszula Światłowska dowodzi, że kryzysem można mądrze zarządzać. Czasem udaje się nawet przekuć go w sukces. Udało się to francuskiemu producentowi wody mineralnej Perrier oraz pewnemu dużemu bankowi w Arabii Saudyjskiej. PULS BIZNESU,KRUCHE SZKŁO, 2006/01/23, URSZULA ?WIATŁOWSKA
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...