Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Profesjonalna promocja regionu

Region należy potraktować jako produkt do sprzedaży, za którym stoją określone atuty oraz przyjazny wizerunek. O profesjonalnej promocji regionu możemy przeczytać w najnowszym magazynie 'Brief'. W artykule znajdziemy praktyczne wskazówki jak wypromować region. 'Promocja i rozwój regionu musi przebiegać według ściśle ułożonego planu'-czytamy. 'Precyzji uczą na przykład podania o środki z budżetu UE. Już zresztą samo staranie się o nie może być rodzajem promocji'-zauważa autor. W promocji regionu przydaje się współpraca z instytucjami takimi jak Polska Organizacja Turystyczna. Pogłębianiu wiedzy lokalnej społeczności, ale i zainteresowaniu przyjezdnych służy tworzenie regionalnych towarzystw turystycznych, organizowanie targów i konferencji, redagowanie prac naukowych o elementach miejscowej tradycji, serwis internetowy oraz lokalne media. 'Osoby popularne i lubiane w regionie oraz najwyżsi funkcjonariusze Urzędów Marszałkowskich, a przede wszystkim wojewodowie i prezydenci miast niech zdecydowanie popierają i biorą widoczny udział w działaniach promocyjnych. W ten sposób je uwiarygodnią i wzmocnią przekaz. Z drugiej strony w ramach przejrzystych i równych dla wszystkich reguł należy zaangażować podmioty prywatne zainteresowane napływem turystów i inwestycji oraz przenieść na ich barki część działań i kosztów'-czytamy. BRIEF,WIZERUNEK DOSKONAŁY, CZYLI PROFESJONALNA PROMOCJA REGIONU, 2006/01/25, AUTOR NIEZNANY

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider