Do AdPortalu zgłosiło się 70 witryn o zasięgu 2 mln użytkowników
1 czerwca br. rozpoczął działalność AdPortal - pierwszy polski system do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami promocyjnymi w
sieci stworzony na zlecenie IDMnet przez SuperMedia. Jak na razie działa w okrojonej wersji. W pierwszych dniach do AdPortalu akces zgłosiło 70 witryn o łącznym zasięgu ponad dwóch milionów użytkowników.
Na razie system nie działa według kompletu swoich możliwości. Przed całkowitym uruchomieniem AdPortalu analizowane są jeszcze reakcje odbiorców reklamy oraz spodziewane obciążenie platformy.
- Zdecydowaliśmy się na stopniowe udostępnianie platformy użytkownikom głównie dlatego, aby uniknąć zbyt dużego przeciążenia systemu już na samym początku. Ilość pytań i zgłoszeń jakie odnotowujemy potwierdza słuszność tej decyzji - powiedział Marcin Jastrzębski, szef projektu.
Na razie boksy widoczne są na dwóch serwisach: Rzeczpospolita i Polityka, gdzie emitowane są reklamy autopromocyjne tych serwisów i AdPortalu. Na stronie AdPortal.pl widnieje informacja, że w czasie konferencji prasowej 11 maja, deklarację współpracy zgłosiły również serwisy Przekroju, Pulsu Biznesu, Vivy, magazynu Twój Maluszek i Uroda.
Wraz z oficjalnym rozpoczęciem przypisywania treści do powierzchni reklamowych nastąpi etap przyłączania serwisów i podpisywania umów. Wtedy też AdPortal zostanie udostępniony reklamodawcom.
Głównym kryterium przystąpienia do AdPortalu jest prowadzenie działalności gospodarczej zarejestrowanej w Polsce, choć twórcy systemu nie wykluczają otwarcia sieci także na osoby prywatne. - Jesteśmy elastyczni i przyjmujemy zgłoszenia także od witryn działających w obszarze hazardu online czy serwisów erotycznych. Oczywiście każda witryna jest przy tym dokładnie weryfikowana, także pod kątem działania zgodnego z prawem - dodaje Marcin Jastrzębski.
AdPortal nie wymaga od witryn wyłączności, a to oznacza, że właściciele zgłaszający swoje serwisy do współpracy nie muszą rezygnować z wcześniejszych zobowiązań i umów.
AdPortal to platforma dla kupujących i sprzedających powierzchnię reklamową w postaci linków tekstowych, rozliczanych w modelu Cost per Click, czyli za kliknięcie. Więcej informacji znajdą Państwo w materiale: "IDMnet otworzy platformę reklamy kontekstowej".
http://www.internetstandard.pl(...)id=94329
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...