Brytyjczycy lubią sportowy hazard
Ponad 2,5 miliona fanów w Wlk. Brytanii odwiedziło w ostatnim tygodniu strony sportowe i poświęcone hazardowi - wynika z badań Nielsen/NetRatings.
Wzrost zainteresowania wśród Brytyjczyków wzbudziła wygrana Anglii z Paragwajem 1-0 podczas mistrzostw świata w Niemczech.
Największym zainteresowaniem wsród kibiców cieszyła się strona BBC, przyciągając 1,3 mln użytkowników, którzy spędzieli na niej średnio 21 minut.
Zdaniem Alex'a Burmaster'a, europejskiego eksperta Nielsen/NetRatings, milionowe odwiedziny zarówno sportowych jak i hazardowych stron internetowych pokazują silny wzrost zainteresowania w kierunku hazardu internetowego. Internauci poświęcają na ten cel średnio 39 minut, podczas gdy czytanie wiadomości sportowych zajmuje im tylko 16 minut.
10 najczęściej odwiedzanych stron internetowych:
1. BBC Sport - 1,34 mln
2. Sky Sports - 369 tys.
3. Premium TV - 320 tys.
4. Fifa World Cup - 312 tys.
5. Sporting Life - 157 tys.
6. Yahoo! Sports - 147 tys.
7. Times Online - 115 tys.
8. Ladbrokes - 114 tys.
9. TeamTalk - 107 tys.
10. Premier League - 103 tys.
http://www.mediarun.pl/news/id/15943
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...