Internet nie zniszczy prasy
Wydawcy nie postrzegają internetu w kategoriach zagrożenia dla prasy tradycyjnej i coraz częściej zwracają uwagę na jego potencjał - wynika z raportu firmy Deloitte.
Badanie przeprowadzone zostało we współpracy z Association of Online Publishers (AOP). Trzydzieści brytyjskich przedsiębiorstw wydawniczych wypowiedziało się na temat przyszłości cyfrowych treści. 70 proc. nie uważa ich za zagrożenie czy konkurencję dla prasy tradycyjnej. Raport wskazuje również, iż do 2012 r. działalność w internecie stanowić będzie średnio 40 proc. dochodów czasopism.
Prognozy te bronią i niejako rehabilitują niedawną decyzję The Guardian, która jako pierwsza gazeta w Wielkiej Brytanii rozpoczęła umieszczanie swoich treści na stronie internetowej, publikując wiadomości ze świata biznesu i z działu spraw zagranicznych. Podobne kroki przygotowuje również The Financial Times.
Za najważniejsze, najbardziej wpływowe tytuły, kształtujące przemysł wydawnictw cyfrowych, uznane zostały BBC (23 proc. wskazań), The Guardian (12 proc.) oraz Amazon (10 proc.).
http://www.mediarun.pl/news/id/16305
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...