Powstaje darmowy e-book o efektywności serwisów www
Trwają prace nad drugą wersją darmowego e-booka "Kurs Usability". W porównaniu do poprzedniej wersji kurs wzbogaci się o nowe działy i aktualne przykłady z sieci. Premiera e-booka we wrześniu.
- Kurs adresowany jest do osób związanych z marketingiem, reklamą i PR. Do wszystkich którzy wykorzystują internet do komunikacji ze swymi klientami, dziennikarzami i otoczeniem biznesowym - informuje Tomasz Karwatka z agencji Janmedia Interactive, autor ebooka. Karwatka wyjaśnia w nim m.in. jak budować intuicyjne w obsłudze serwisy www.
- Aby dalej rozwijać "Kurs Usability" zdecydowałem się umożliwić zakup powierzchni reklamowej na łamach e-booka. Mam nadzieję, że precyzyjne dotarcie do potencjalnych klientów zachęci agencje interaktywne i inne firmy z branży do wsparcia tej inicjatywy - mówi Karwatka.
Aktualną wersję kursu pobrać można pod adresem www.webusability.pl/2006/02/12/darmowy-kurs-usability-dla-kazdego.
http://www.mediarun.pl/news/id/16955
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...