Ofensywa marketingu bezpośredniego?
71% firm wykorzystało bądź wykorzysta w 2006 r. narzędzia marketingu bezpośredniego. Wśród przedsiębiorstw przeznaczających średnie budżety na marketing bezpośredni 61% deklaruje wzrost tych wydatków w 2006 r. - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP dla Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
W grupie 5 najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych znalazły się aż trzy narzędzia marketingu bezpośredniego: sprzedaż katalogowa, sprzedaż przez własną stronę www oraz e-mailing.
Raport TNS OBOP pokazuje, że wskazywane we wcześniejszych badaniach symptomy rozwoju rynku marketingu bezpośredniego są stałym trendem. Narzędzia marketingu bezpośredniego jako precyzyjne środki dotarcia do konsumenta są coraz bardziej konkurencyjne wobec bardziej tradycyjnych form komunikacji, jak reklama telewizyjna czy prasowa.
http://audience.pl/marketing/w(...)0?id=rss
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...